Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, og takk for sist!

Jeg undres nok en gang over hvorfor jeg alltid møter deg på DE dagene, akkurat når jeg har skippet dusjen fordi jeg "bare skulle en tur i butikken" eller noe. Du har sett meg fra mine verste sider, kan man si *He-he*

Synes du det går lettere på jobben nå, forresten? Du er ikke så gørrsliten og må ligge med bena i været straks du kommer hjem lenger?

PS! Jeg trodde du skulle ta deg en prat med damen ved siden av meg, jeg, (hun du hilste på) for det så sånn ut nemlig. Så da kneppet jeg høflig igjen munnen for å ikke forstyrre. Men så gikk du plutselig, og da antar jeg at du sikkert lurte litt på hvorfor jeg "kappet av" og ikke sa noe mere:-)?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129703-nanna/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, du! :) Hehe, jeg følte meg litt teit, jeg stakk jo rimelig kvikt. Jeg hadde bare så sinnsykt mye å gjøre, så jeg måtte. Og så var det litt rart å stå og prate der mens alle sto stille og bare ventet. :P Hun ved siden deg av kjenner jeg ikke særlig godt, jeg har jobbet litt sammen med henne, bare. Jeg er så treg med å kjenne igjen folk når jeg konsentrerer meg om noe annet, så du får bare unnskylde at jeg glodde litt før det gikk et lys opp for meg.

Nå er jeg inne i en god periode, kroppen kjennes ikke så tung etter jobb lenger. Håper bare det varer, for det er jo helt håpløst at dagen og kvelden skal være ødelagt fordi jeg jobber. Blir jo ingenting igjen av overskudd til familien. Nå er vi så å si friske igjen alle mann, minsten har vært hjemme en hel uke pga øye- og ørebetennelse - men det vet vel du alt om. Var det ikke sånn at han var plaget med ørene?

Og forresten - jeg syns ikke du så ut som et takras, jeg. :) Jeg kjente deg jo igjen, ikke sant? ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129703-nanna/#findComment-792600
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...