Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Makan til søppel.

Artikkelen ser jo nærmest ut til å være laget av en 5-åring, helt bevisst i forhold til å ta noen på dol. Og det i seg selv er jo sterkt. Det at noen faktisk gidder å bruke tid på å lage noe sånt for å "ta noen".

En psykolog ville rimelig sikkert syntes denne ekstreme innsatsen i forhold til å ta en annen person er litt i overkant.

For øvrig var artikkelen elendig med tjukt av skrivefeil, så det skal vel godt gjøres at noen faktisk tar denne shiten for noe annet enn det den faktisk er: Konstruert med Sør i bakhodet, dog på en såpass elendig måte at man nærmest begynner å føle omsorg for personen som har skrevet makkverket.

Javel, men jeg vil presisere at jeg ikke har skrevet det. Jeg kunne ha gjort det, men gidder rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129724-s%C3%B8r/page/2/#findComment-793667
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble forbanna sjøl den gangen da jeg så Carl måtte dukke for egg og ikke fikk snakket pga bu-rop og feedback-hyl fra megafoner.

Like forbannet ble jeg da jeg så palestinere danse av glede på torget etter 11.sept-attentatet. Og bilde fra en kompis i Iran hvor israelske og amerikanske flagg lå på fortauene så folk skulle tråkke på dem. Mange andre må jo bli forbanna også?

jeg blir forbanna på sånt

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129724-s%C3%B8r/page/2/#findComment-795128
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...