Gå til innhold

Hvordan bli raskest mulig frisk!

Anbefalte innlegg

Har hatt halsvirus to ganger nå, ene gangen varte i to uker, andre gangen i en og enhalv ca, men føler egentlig at etter begge gangene at jeg egentlig ikke ble helt frisk, halsen var ok og ikke sår, men fortsatt litt rødlig og litt hovne mandler. Er nå inne i 3. runde med halsvirus og slakk, orker det ikke enda engang, hva gjør jeg???

Har solhatt som jeg har brukt begge de to første gangene, drukket kaldt, tatt sanasol og spist appelsiner, hva mer kan jeg gjøre? legene kan jo ikke gi meg noe annet en pencilin og det er kun hvis det er streptokokk og det har jo ikke jeg.

Jeg orker bare ikke være syk enda engang, men merker nå at det har begynt, og snart er det julaften :((, hjelp meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129752-hvordan-bli-raskest-mulig-frisk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...