Gå til innhold

Symptomer på sukkersyke? - Baby

Anbefalte innlegg

Min datter på 9 mnd. "skjelver/rister" av og til, f.eks. ved amming eller når hun er i ferd med å våkne. I tillegg lager hun "dyrelyder" om natten. Pga dette har vi foretatt en EEG-test på henne, men denne viste inget unormalt.

Årsaken til at jeg skriver et innlegg i dette forumet er at en bekjent av min mor, som så dette, sa det minnet henne om reaksjoner hennes egen datter hadde da hun var liten. De fant da ut at hun hadde diabetes...

Skal få tatt en blodprøve av henne snarlig, men lurer allikevel på om dette for noen av dere er kjente symptomer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/12977-symptomer-p%C3%A5-sukkersyke-baby/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Det kan nok være lurt å få sjekket det opp.

Har ikke noen erfaring med spedbarn og diabetes, men kan jo gi deg litt informasjon om vanlige symptomer på diabetes (ubehandlet)

*vektnedgang

*tørste

*sløv

*mye vannlating

*dårlig matlyst

dette er veldig vanlige symptomer hos større personer, og det er nok ikke usansynlig at en baby også ville hatt disse symptomene.

Jeg var veldig uopplagt da jeg fikk diabetes som 23 åring, hadde symptomene som nevnt over + at jeg var trøtt, grinete og sliten.

Det trenger ikke være noe galt med datteren din, men for din egne og barnets skyld ville jeg fått sjekket det.

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...