Gå til innhold

Sluttet på pillene


Gjest deppa5

Anbefalte innlegg

Nå håper du svarer meg Nils Håvard! Jeg har tatt Tolvon og Zoloft i mange år og brå sluttet. Ca en ukes tid siden, jeg var dritt lei vekta, er allerede på vei ned men merker også i hode mitt at jeg detter tilbake på det gamle som jeg var, har ikke snakket med folk på noen dager og sover ikke selv med imovane. Ja ja hvet jeg kan begynne med pillene igjen og tig vil bli bedere. Hva slags piller kan jeg ta for deprisjeon og personlighetsforsyrreles som det ikke er så mye bivirkninger på ? Vil ikke opp i veket igjen. Når har du tenkt på å svare på det froje innlegget ? Skrevet 08.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du kan sjekke ut om zeldox kan være en medisin for deg. Jeg gikk over på den pga vektøkning og har tatt av meg 10 kilo etter jeg startet med zeldox.Lite bivirkninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det var ikke lurt av deg å slutte brått og i tillegg med begge medisinene samtidig.

Det er sannsynligvis Tolvon som er årsaken til vektoppgangen. Du ville ha tjent på å beholde Zoloft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...