Gå til innhold

Ømme skuldre - vondt å svelge mat

Anbefalte innlegg

Nysgjerrig på om noen har vært borti noe lignende, og hva det evt kan være.

Har periodevis plager med ømme muskler i skulder / nakke / rygg. De siste dagene har det sittet en "tagg" i mellom skulderbladene, som er veldig øm. Og det rare er at jeg merker det mest når jeg skal svelge mat!

Jeg har ikke vondt i halsen, altså, og det er ikke vondt å svelge drikke. Men mat gjør vondt å svelge når det passerer et spesielt punkt.

Antar det er muskulært, men hva slags muskler er det som ligger slik til at det gjør vondt å svelge?

Forslag?

Fortsetter under...

• 2 måneder senere...
maria831365380657

hei, bare lurte på om du har hatt en senebetennelse??

Jeg hadde senebetennelse i skuldre/rygg/nakke, og fikk da en sånn smerte i skulderen som gjorde vondt da jeg svelget, lo eller når jeg bevegde på meg, aldri blitt kvitt den 100%, selv om jeg ikke har senebetennelse mer. legen trodde det var en betennesle på/ved en knokkel e.l skjønnte ikke helt.. men akupunktur skal visst kunne hjelpe! (har nåleskrekk så jeg tør ikke prøve)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...