Gå til innhold

Vondt i hodet - Rolf Salvesen

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå har jeg hatt vondt i hodet hver dag i over en uke. Hodet føles tungt og hodepinen sitter midt i hodet og litt til høyre liksom..

Jeg har vondt i hodet allerede når jeg våkner om morgenen. Jeg er IKKE svimmel og det svartner heller ikke for meg. Jeg tar oftest et par paracet, og det hjelper kanskje litt, men ikke veldig.

Jeg sover 7-8 timer hver natt og føler meg uthvilt.

Jeg har ikke problemer med synet. Dvs. jeg HAR problemer med synet, men bruker kontaktlinser og går til jevnlig kontroll hos øyenlegen. Derfor skulle det ikke være øynene det er noe i veien med.

Jeg har heller ikke vondt i nakken eller andre steder.

Har selvfølgelig hatt hodepine tidligere også, men aldri hver dag i over en uke.

Jeg har sittet mer foran PC'en enn før de siste par månedene,- kan det ha noe å si?

Jeg har heller ikke vært så mye ute i frisk luft som jeg valigvis pleier. Jeg er ute hver dag, men ikke i timevis.

Kan dette være ting som fremkaller hodepine?

Hva tror du om saken?

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/12990-vondt-i-hodet-rolf-salvesen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rolf Salvesen, spesialist i nevrologi

Kjære Hilke !

Tja, PC-sitting og mangel på fysisk aktivitet er ikke det beste for personer som plages med hodepine. Ellers er det relativt lite opplysninger du gir, men alle nyoppståtte hodepiner som varer så lenge synes jeg kvalifiserer til legeundersøkelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...