Gå til innhold

Problemer med e-post adressen min!!

Anbefalte innlegg

Gjest Tom e-post

Plutselig klarer folk ikke å nå meg på e-postadressen min lengre! Jeg har den samme adressen som alltid(5 år),men e-mailene kommer rett og slett ikke frem! Det merkeligste er at to av vennene mine + "Kilroy travels" allikevel fortsatt når meg på denne adressen.

Det mest irriterende er når jeg må bekrefte e-postadressen min ved diverse medlemsskap og de skal sende meg et passord. Passordet kommer jo aldri fram!

Vet du hva jeg må gjøre for å "åpne" e-post adressen min igjen?

Vil helst beholde den gamle adressen, uten å måtte starte helt på nytt!

Håper virkelig du kan hjelpe meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129933-problemer-med-e-post-adressen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du kanskje satt opp filtre?

Har du kjørt ad-aware eller en annen spyware-fjerner og sett om det hjelper?

Du bør nok heller stille spørsmålet ditt på dataforumet: http://forum.doktoronline.no/forum/bin/index.wa?ForumId=25

Liten sjanse til å få noe svar fra den såkalte "webmaster,tilsyn", hun har ikke noe peiling på data.

Har ingen løsning på problemet, men når det gjelder medlemsskap og andre ting på nettet der du skal legge igjen mailadressen din, bør du har en mailadresse nr. 2, fx på hotmail, slik at du ikke gir ut den "ekte" mailadressen din. Slik beskytter du deg bedre mot bl.a. spam og virus.

Du kan opprette hotmailkonto på www.msn.no

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...