Gå til innhold

50% sykemeldin og julejobbing?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er fortiden sykemeldt 50% men er satt opp til å jobbe mandag 22.12 og tirsdag 23.12 og fri på mandag 29.12 og tirsdag 30.12.

Det jeg lurer på er : Jeg jobber fast tirsdag og torsdag og annenhver onsdag. Siden disse to ukene bare har to arbeidsdager i seg vil d da si at jeg skal bare jobbe tirsdagen 23.12 og skrive fri på tirsdag 30.12? Iogmed at jeg er sykemeldt 50% så må dette jo være riktig. Eller teller man timer?

Jeg håper på snarlig svar for hvis ikke så kan jeg ende opp med å jobbe en ekstra dag og måtte ta to fridager. Ergo jeg kan tape tre fridager på det....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129941-50-sykemeldin-og-julejobbing/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er det ingen fast regel på - hvordan du jobber når du er 50% sykemeldt må avtales med arbeidsgiver - hva gjør du UTENOM jula - jobber du hele dager, eller har du fri noen faste dager? Dersom du har fri noen faste dager vil det være rimelig at det er disse dagene du har fri i jula også, uavhengig om de dagene havner på fastsatte jule-fri dager eller ei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...