Gå til innhold

Hadde du blitt skuffet om du på bursdagen ikke fikk noen gave...


Gjest ikke sign her

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg hadde blitt kjempeskuffa, 30 år og greier, da ville jeg ivertfall at han skulle ha husket på meg. feiret dere dagen? gav han deg blomster og kort? eller har han ikke gjordt noenting som tyder på at han vet at du hadde bursda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke et kort, ikke en middag, ikke en blomst engang? Ikke en kake eller sang på morgenen? Ja, svært skuffet.

Han HAR glemt det?!!! Hvis du klarer, kan du vente med å si noe, og bare overse hans, eller si det da. Litt hevngjerrig kanskje, men som fortjent også. Også finner du ut om han har planlagt en overraskelse i mellomtiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du av typen som går og gleder deg og lurer og på en måte tester om kjæresten din husker dagen? Visste han at det var bursdagen din? Feiret dere det? Gratulerte ham deg?

Man er jo ikke så dum at man går og satser på at mannen husker det, når man har hørt hundre historier om menn som glemmer slike datoer. Man snakker jo såklart noen uker før eller dager før om "hva skal vi finne på på bursdagen min" "skal jeg ha fest synes du?" "har du andre forslag" "skal vi feire femårsdagen vår synes du"

Altså, prate sammen?

Hvis ikke ville jeg heller ikke gått og trodd det kommer gave senere. Da hadde han sagt på fødselsdagen din at "gaven kommer senere" i det minste... nei, du får håpe på at du kanskje får noe til jul da. Kan jo være han synes det ble mye med to gaver på en gang og heller ville kjøpe èn gave, men da kunne han jo sagt det, at du får gaven på julaften i det minste.

Nei, her ville jeg spurt ham jeg. Eller, om du virkelig satt hele bursdagen din og ikke sa noe om at du hadde bursdag og latet som ingenting, da har du deg selv å takke synes jeg, det blir for teit. Og om du fikk blomst eller et kort i det minste, så ville jeg tatt til takke med deg. :)

Men det blir jo spennende på julaften. Minn ham på den dagen et par dager i forveien i det minste da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke sign her

Er du av typen som går og gleder deg og lurer og på en måte tester om kjæresten din husker dagen? Visste han at det var bursdagen din? Feiret dere det? Gratulerte ham deg?

Man er jo ikke så dum at man går og satser på at mannen husker det, når man har hørt hundre historier om menn som glemmer slike datoer. Man snakker jo såklart noen uker før eller dager før om "hva skal vi finne på på bursdagen min" "skal jeg ha fest synes du?" "har du andre forslag" "skal vi feire femårsdagen vår synes du"

Altså, prate sammen?

Hvis ikke ville jeg heller ikke gått og trodd det kommer gave senere. Da hadde han sagt på fødselsdagen din at "gaven kommer senere" i det minste... nei, du får håpe på at du kanskje får noe til jul da. Kan jo være han synes det ble mye med to gaver på en gang og heller ville kjøpe èn gave, men da kunne han jo sagt det, at du får gaven på julaften i det minste.

Nei, her ville jeg spurt ham jeg. Eller, om du virkelig satt hele bursdagen din og ikke sa noe om at du hadde bursdag og latet som ingenting, da har du deg selv å takke synes jeg, det blir for teit. Og om du fikk blomst eller et kort i det minste, så ville jeg tatt til takke med deg. :)

Men det blir jo spennende på julaften. Minn ham på den dagen et par dager i forveien i det minste da.

Du får meg jo til å høres ut som en tafatt idiot.. og det er jeg ikke! Jeg satt ikke der uten å si noe.. Han visste hvilken dag det var. En kveld i forveien holdt vi fest. Jeg synes han kunne gitt meg blomster f.eks., også siden jeg lå syk. Det er ikke så mye det er snakk om, men jeg er så lei av å komme sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke sign her

Han HAR glemt det?!!! Hvis du klarer, kan du vente med å si noe, og bare overse hans, eller si det da. Litt hevngjerrig kanskje, men som fortjent også. Også finner du ut om han har planlagt en overraskelse i mellomtiden...

Han glemte ikke dagen. Jeg sa om formiddagen at han godt kunne gratulere meg med dagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får meg jo til å høres ut som en tafatt idiot.. og det er jeg ikke! Jeg satt ikke der uten å si noe.. Han visste hvilken dag det var. En kveld i forveien holdt vi fest. Jeg synes han kunne gitt meg blomster f.eks., også siden jeg lå syk. Det er ikke så mye det er snakk om, men jeg er så lei av å komme sist.

Da tok jeg feil. Da virker det som det er han som er tafatt. Ingen gratulasjon, ingen hilsen engang, det er for dårlig... litt markering må det være lov å ønske seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han glemte ikke dagen. Jeg sa om formiddagen at han godt kunne gratulere meg med dagen....

dårlig gjordt av ham, ta hevn, drit i bursdagen hans neste gang, og dropp julegaven i samme slengen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En gave er ikke noe som bør forventes, men som noen gir med glede fordi de tenker på deg. Jeg ville i allefall ikke likt en gave som var kjøpt fordi vedkommende ville unngå at jeg ble sur/skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får meg jo til å høres ut som en tafatt idiot.. og det er jeg ikke! Jeg satt ikke der uten å si noe.. Han visste hvilken dag det var. En kveld i forveien holdt vi fest. Jeg synes han kunne gitt meg blomster f.eks., også siden jeg lå syk. Det er ikke så mye det er snakk om, men jeg er så lei av å komme sist.

uansett om noen sier at det ikke er vits i å gi gave, at man skal være takknemlig for at han i det hele tatt sa gratulerer med dagen til deg er teit. Man gir gave når noen har bursdag, og spesielt til sin elskede på 30 års dagen, det kan være bare en liten ting, blomster i det minste. Jeg ville ha blitt skuffa ivertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke sign her

En gave er ikke noe som bør forventes, men som noen gir med glede fordi de tenker på deg. Jeg ville i allefall ikke likt en gave som var kjøpt fordi vedkommende ville unngå at jeg ble sur/skuffet.

Jeg hadde likt det om han ga meg en gave fordi han er glad i meg... At han kjøpte noe av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårlig gjordt av ham, ta hevn, drit i bursdagen hans neste gang, og dropp julegaven i samme slengen

er vel ikke akkurat en holdning som skaper et godt forhold?

lurer veldig på hvordan hun er i forhold til bursdager selv. om det er stor feiring og stas, kake på sengen, bursdagssang, gave på morgenen og mye oppmerksomhet. eller om det er mer sånn, kjøpe gave i løpet av dagen, gi han penger så han kan kjøpe seg selv, gave noen dager før eller senere.

vil jo tro at sånt smitter mener jeg, holdninger og forventninger til sånt.

hører om mange som gir gaver til hverandre sånn når det passer, og feirer noen dager før og liksom ikke gjør noe stas ut av dagen... da er det klart man får samme holdning tilbake.

men jeg liker stas og markering helt fra morgenen er, og god planlegging! og jeg er så heldig at jeg får det tilbake også. Selv utenom bursdager og andre merkedager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angela1365380318

Ja det hadde jeg virkelig!!

Altså om du hadde forventet det og situvasjonen tilsa at du skulle få en. Dersom dere har EKSTREMT dårlig økonomi så forstår jeg jo at julen sikkert er nok for han...

Kansje han har tenkt å gi deg en senere eller sammen med julegaven??

Så du bør kansje vente litt og se.

Jeg hadde nok sagt at jeg syntest han tok meg litt vel forgitt om han ikke la litt ekstra stas på meg på en slik dag.

Men med min stahet så hadde jeg nektet å tatt i mot en gave etter at jeg hadde klaget på at jeg ikke hadde fått en. (dobeltmoral??) en gave til meg skal komme fra hjertet og ikke fordi jeg maser om en.

Men jeg forstår om du er såret ja.

Håper det dukker opp noe lite, pent og dyrt til deg snart:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...