Gå til innhold

Julepressang til pappa!!???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg kjøpe til pappa til jul???? Han er passert 50 og har det han trenger og vil ikke ha noe han ikke trenger.....

Pris: ca 500 kr...

Skrevet

Hva interesserer han seg for?

Lager fyr'n mat, og er'n god til det?

Skrevet

En god Cognac , trenger han noe verktøy , liker han å lage mat ; en kokebok og en kokkekniv ....ikke lett alder ;o)

Skrevet

En god Cognac , trenger han noe verktøy , liker han å lage mat ; en kokebok og en kokkekniv ....ikke lett alder ;o)

(Disse på 50+ har jo alt ganger to pluss moms)

Skrevet

(Disse på 50+ har jo alt ganger to pluss moms)

Kjenner du deg igjen ?

;o)

Skrevet

Nye skihansker, lue, hodelykt, cognac-/whiskeyglass, fysioterapi, førstehjelpspute til bilen, sånne kjettingting du bruker bare til å komme deg opp bakken med bilen, hengekøye, abonnement på et blad (kanskje litt dyrt?), en bok...?

Gjest kanskje det hjalp
Skrevet

har han gode tøfler? jeg gav faren min det ifjord, de kostet 400kr, og han elsket dem, for tidligere har han bare kjøpt sånne billige på obs eller europris.

Skrevet

Kjenner du deg igjen ?

;o)

Er ikke 50+. Ei heller 50-.

Har ingenting. Bare moms.

Skrevet

Pappaen min får gavekort på to timer golf med egen trener. Men så er han rimlig hekta på golf også, dah.

Bøker? Konsert- eller teaterbilletter? Genser? Presskanne til kaffe? Et par flasker god rødvin?

Skrevet

Båtblad eller utstyr til båten !

Flytende vare som kan nytes er jo ok.

10 par like sokker, da slipper en å lete etter den andre som alltid forsvinner !

10 stk vask av bilen !

Kizza1365380506
Skrevet

Du kan jo lage en eske eller kurv med litt smågodt i. Litt vin, sjokolade han er glad i, en bok, gavekort på vaske av bilen er jo nevnt, lottokupong, flaxlodd osv.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...