Absalon Skrevet 16. desember 2003 Skrevet 16. desember 2003 Hei! Er det noen som har erfaring med fettsuging og brystforstørrelse på en av klinikkene i Bergen? Jeg tenker da på Plastikkirurgisk Institutt og Klinikk Bergen. Jeg er opptatt av at inngrepene blir gjort riktig, så det hadde vært fint om noen kunne svare på det. Er litt usikker på hvilken av de jeg skal velge. Prisen er ikke utslagsgivende, men kvaliteten. Burde jeg gå for saltvann eller silikon? Takker for alle svar! 0 Siter
tucker1365380546 Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Hei.. Har du bestemt deg nå kansje.?? Jeg lurer på det samme.Er veldig i tvil om saltvann eller silikon. Skriv hvordan det har gått.. Har hørt positivt om klinikkene i Bergen. 0 Siter
blanco Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Hei.. Har du bestemt deg nå kansje.?? Jeg lurer på det samme.Er veldig i tvil om saltvann eller silikon. Skriv hvordan det har gått.. Har hørt positivt om klinikkene i Bergen. Jeg har også bestemt meg for å forstørre brystene, men på lik linje med mange andre er jeg også i tvil og silikon eller saltvann. Jeg er også veldig i tvil om hvilken klinikk jeg skal velge. Jeg har vært hos Klinikk Bergen på Nesttun og har time neste uke hos Fana medisinske senter for å høre hos dem. Det er forøvrig veldig forvirrende når det er flere typer proteser og medtoder som benyttes. Jeg antar enhver kirurg anbefaler den metoden og type protese som han kjenner til og benytter. Det ville nå jeg ha gjort. Men det igjen betyr ikke at det er den beste metoden likevel. Nå har jeg hvertfall fått dannet meg et inntrykk av en klinikk så får jeg se hva jeg synes om den andre klinikken og ta avgjørelsen ut i fra det. Forøvrig fikk jeg opplyst at saltvannsproteser alltid lekker, og det skremmer meg. Jeg tror jeg ønsker silikon, men har ikke tatt avgjørelsen helt ennå. Jeg vet bare at jeg ønsker å få forstørret brystene snarest nå, etter å ha tenkt på dette i ca 2 år. Det kan være på tide å komme i mål snart. 0 Siter
tucker1365380546 Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Jeg har også bestemt meg for å forstørre brystene, men på lik linje med mange andre er jeg også i tvil og silikon eller saltvann. Jeg er også veldig i tvil om hvilken klinikk jeg skal velge. Jeg har vært hos Klinikk Bergen på Nesttun og har time neste uke hos Fana medisinske senter for å høre hos dem. Det er forøvrig veldig forvirrende når det er flere typer proteser og medtoder som benyttes. Jeg antar enhver kirurg anbefaler den metoden og type protese som han kjenner til og benytter. Det ville nå jeg ha gjort. Men det igjen betyr ikke at det er den beste metoden likevel. Nå har jeg hvertfall fått dannet meg et inntrykk av en klinikk så får jeg se hva jeg synes om den andre klinikken og ta avgjørelsen ut i fra det. Forøvrig fikk jeg opplyst at saltvannsproteser alltid lekker, og det skremmer meg. Jeg tror jeg ønsker silikon, men har ikke tatt avgjørelsen helt ennå. Jeg vet bare at jeg ønsker å få forstørret brystene snarest nå, etter å ha tenkt på dette i ca 2 år. Det kan være på tide å komme i mål snart. Hei Blanco.. Helt enig med deg.Det er veldig forvirrende.En hører liksom så mange forskellige erfaringer og råd. Jeg har iallefall bestemt meg for silikon men hvilken metode er vel opp til kirurgen å bestemme.Har hørt det beste er å legge protesen under brystmuskelen. Har hørt mye bra om colesseumklinikken i oslo. Gå inn på nettsiden deres og les om hvilke metoder og proteser de bruker. Håper du finner ut av det.. Jeg har nesten bestem meg:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.