Gå til innhold

tvunget ettervern


jjohnsen

Anbefalte innlegg

jeg har et spørsmål og det er om jeg kan komme på tvunget ettervern når jeg er frivillig innlagt? jeg vil ikke ta medisinene mine og jeg mener personalet på ettervernet utøver tvang på meg når de setter risperdal depot sprøyte på meg hver 14 dag. kan jeg nekte å ta sprøyten? hva skjer hvis jeg nekter å ta den? jeg ønsker heller ikke å gå mer ukentlig til psykiater, og jeg lurer på hva som skjer hvis jeg slutter å gå til han?

er dette kriterier for å legge meg inn under tvunget ettervern med eller uten døgnopphold?

vær så snill og svar meg noen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lest mange av innleggene dine og har forstått at du har det veldig tungt.

Er det ikke da lurt at du tar medisinene dine regelmessig, slik at du blir bedre?

Hvis du gjør det og prøver "å spille på lag" med hjelpeapparatet istedet for å "motarbeide" det, så er sjansene store for at du IKKE trenger/blir pålagt tvunget ettervern.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest mange av innleggene dine og har forstått at du har det veldig tungt.

Er det ikke da lurt at du tar medisinene dine regelmessig, slik at du blir bedre?

Hvis du gjør det og prøver "å spille på lag" med hjelpeapparatet istedet for å "motarbeide" det, så er sjansene store for at du IKKE trenger/blir pålagt tvunget ettervern.

Mvh

jeg prøver å ta medisinene mine det er tankegangen min som er feil, det er svært vanskelig å forandre på tanker som sier jeg ikke skal ta medisiner, og kroppen min får ulyst av å ta dem, på den måten motarbeider jeg kanskje personalet men jeg vil ikke tvangsinnlegges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...