Gå til innhold

Bleieslutt.......problemer !

Anbefalte innlegg

Jenta mi på 2 1/2 år tisser på do, sover uten bleie, våkner hvis hun må tisse og roper da på meg. Problemet er avføringen. Det virker som om hun vegrer seg for å "gi seg hen". Hun sier ifra at hun må nr. 2....løper til toalettet, men må ikke/vil ikke når vi kommer dit. Hun sitter veldig anstrengt, og jeg har prøvd alt fra barnesete til at hun "henger" rundt halsen min for å prøve å slappe av. Hun har heller ingen rifter/sår som jeg kanse. Hun gir nå veldig lett opp. Så det ender med at vi løper in og ut av toalettet..og desverre blir resultatet....oftere og oftere at det kommer i trusa i stedet. Dette er fryktelig trist for henne. Hun har sluttet med bleie i barnehagen også, og hun vil jo ikke ha bleie på lengre ! Men jeg kan jo ikke la henne gjøre det fornødne i trusa heller !!???! Hva skal jeg gjøre ?

Takker på forhånd for alle gode råd !!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13015-bleiesluttproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...