Gå til innhold

- I dag er dagen...


Lyon

Anbefalte innlegg

Dere som fulgte innlegget mitt lenger ned om "det å slå"

så kan jeg fortelle at i dag skal vi til familievernkontoret å få meklingsattest og skrive under seperasjonspapirene.

Jeg er ikke naiv, jeg vet at det kommer til å bli tøft å ha ansvaret for fem barn alene, men nå er jo heldigvis de to eldste så stor (16 og 13 år)

Og for de som ikke "kjenner meg" så har jeg i tillegg en på 6 år, en på 2 år og lillemann som nå er 4 mnd.

Men det eldste barnet (les mannen min) slipper jeg ihvertfall å slite mer med, og det skal bli en lettelse. Men det blir rart også...

god jul til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er sterk, Lyon, som våger å bryte ut! Det blir helt sikkert knalltøft, men når ting har roet seg, får helt sikkert både du og barna dine et tryggere og mer harmonisk liv.

Jeg ønsker deg virkelig en god og trygg jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykke til

God jul til deg også Lyon.

Du kommer nok til å legge merke til hvor mye lettere det er å leve uten at man beveger seg i en krigssone til daglig. Det går mye energi til å ergre seg, engste seg, være redd, være sint osv.

Har selv vært alene med små barn i mange år, og det har gått forbausende bra. Får stadig kommentarer om at folk ikke skjønner hvordan jeg orker det, min erfaring er at man klarer det man må. Og det finnes alltid hjelp å få når man blir sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God jul tilbake til dere Lyon.

Jeg er sikker på at dere vil klare dere bra tross alt jeg...

Det blir nok strie tider også, men det er rart hvordan vi kan klare oss når det virkelig gjelder.

Lykke til.

Hilsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...