Gå til innhold

NHD: Flere sp.mål...efexorøkning - mye angst/uro


Styles

Anbefalte innlegg

Økte i forrige uke fra 300 til 375mg. efexor depot. Kjenner meg mye mer engstelig og urolig. Klumpen i magen er tilbake igjen. Dette er vel pga. økningen? At kroppen min ikke er "vant" til den nye dosen enda? Hvor lang tid tar det evt. før dette tilpasser seg? Mulig dette er vanskelig å svare på, men jeg håper du har mulighet uansett.

På forhånd takk!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vil gjerne ha svar fra NHD, det skjønner jeg. Svarte deg sist gang at klump i magen gjerne kan komme av bekymringer. Kanskje dette også kan stemme for deg. Det faktum at det nærmer seg jul kan være nok til å stresse opp alle og en hver. Kanskje det ligger bekymringer et sted som du ikke finner frem til selv. Av og til er det så vagt at en ikke skjønner noen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil gjerne ha svar fra NHD, det skjønner jeg. Svarte deg sist gang at klump i magen gjerne kan komme av bekymringer. Kanskje dette også kan stemme for deg. Det faktum at det nærmer seg jul kan være nok til å stresse opp alle og en hver. Kanskje det ligger bekymringer et sted som du ikke finner frem til selv. Av og til er det så vagt at en ikke skjønner noen ting.

Du har nok helt rett; Uroen kommer nok i stor grad av ting jeg ikke har fått tatt ut enda.

Dette regner jeg med, og har godtatt.(tror jeg)

Det er rgrntlig "bare" det medisinske jeg trenger svar på, fordi når jeg begynte med efexor hadde jeg svært mye angst ca 2 uker. Det har jeg igjen nå som jeg har økt dosen.

Medisiner løser ikke alt - på langt nær - men jeg håper på svar av NHD for å få svar/bekreftelse på om økningen kan være årsaken.

Men jeg har satt stor pris for dine svar!! Du ser ut til å ha stor innsikt! :)

Sliter du selv med denne slags ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok helt rett; Uroen kommer nok i stor grad av ting jeg ikke har fått tatt ut enda.

Dette regner jeg med, og har godtatt.(tror jeg)

Det er rgrntlig "bare" det medisinske jeg trenger svar på, fordi når jeg begynte med efexor hadde jeg svært mye angst ca 2 uker. Det har jeg igjen nå som jeg har økt dosen.

Medisiner løser ikke alt - på langt nær - men jeg håper på svar av NHD for å få svar/bekreftelse på om økningen kan være årsaken.

Men jeg har satt stor pris for dine svar!! Du ser ut til å ha stor innsikt! :)

Sliter du selv med denne slags ting?

Skjønner. Jeg er ingen medisinekspert. Vet heller ikke om jeg er klump i magen ekspert selv om jeg har erfaring selv. Men vet at den ikke kan vises på noe røntgen bilde, derfor tror jeg det er kroppen sin måte å gi beskjed på at den er redd for noe. Kanskje den trenger litt tid for å bli vant med medisinøkningen? Hvis det er noen situasjoner du føler den blir verre kan det være greit å notere seg, men har skjønt at det er dette du prøver å finne ut av, altså, da kommer jeg til kort :)

Håper det gir seg.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jake1365380469

Skjønner. Jeg er ingen medisinekspert. Vet heller ikke om jeg er klump i magen ekspert selv om jeg har erfaring selv. Men vet at den ikke kan vises på noe røntgen bilde, derfor tror jeg det er kroppen sin måte å gi beskjed på at den er redd for noe. Kanskje den trenger litt tid for å bli vant med medisinøkningen? Hvis det er noen situasjoner du føler den blir verre kan det være greit å notere seg, men har skjønt at det er dette du prøver å finne ut av, altså, da kommer jeg til kort :)

Håper det gir seg.

Mvh

Takk for det!!

Du kommer uansett ikke til kort!!

Setter stor pris på dine innlegg!!

Det skal du vite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...