Therese Skrevet 19. desember 2000 Del Skrevet 19. desember 2000 Hvor lenge er det vanlig å ha økt utflod etter fødsel.... Nå er snart veslegutt 3 mnd, og det er fortsatt plagsomt mye utflod....er dette normalt. Det virker ikke som om jeg har soppinfeksjon eller noe, og jeg vasker meg daglig med Lactasyd. Kan kanskje legge til at jeg fikk en stor(!) rift under fødselen, og at stingene gikk opp, så jeg er ikke som jeg før var der nedentil.... Kan dette ha noe med saken å gjøre?? Bør jeg kontakte lege? Takknemlig for raskt svar.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 19. desember 2000 Del Skrevet 19. desember 2000 Etter en fødsel til mensen kommer tilbake er hormonforholdene endret på samme måte som hos eldre kvinner. Det skyldes østrogenmangel. Jeg vil anbefale deg å prøve Ovesterin krem (uten resept) et par ganger i uken. Ikke bry deg om at det i bruksanvisningen står at det ikke skal brukes av ammende kvinner, det kan ikke skade melken eller barnet. Hvis det ikke hjelper, eller hvis du har smerter eller feber, bør du søke lege. Jeg tror ikke det har noe med riften å gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.