Gå til innhold

Avikende oppførsel


linnolga

Anbefalte innlegg

Avikende oppførsel, det er det folk har sakt jeg har men jeg hvet ikke, jeg bynte på seroxat i oktober i fjol mot pannikkangst og siden da er det bare gått nedover for meg på alle andre omeråder en pannikkangsten, jeg drikker mye og syns livet handler om det, har mye uforpliktende sex er mye deprimert og har mye skyldfølelse for alt, jeg har mistet snart alle tidligere venner, flere av dem sier at det ikke går å stole på meg, alt jeg gjør er å juge sier de men jeg syns ikke jeg jug i det hele tatt,en venn fant meg etter ei fylle kule og ringte legevakta og beskrev meg han fikk til svar at jeg mest sansynlig hvar i en psykose men jeg husker ikke, jeg lurer litt på om han jug for å få meg til å slutte å drikke men jeg drikker jo bare for å slippe tankene, de kommer jo tilbake etter på men da har jeg fri en liten stund, jeg har ikke lyst til å leve mer, hva har skjed med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...