Gå til innhold

Sang...


ArabianStar

Anbefalte innlegg

Kan noen her hjelpe meg å finne tittelen på en sang jeg har leita etter nå omså hvor lenge... Har bare noen strofer av den, men håper noen kjenner den likevel...

"You can do it mad all day, but she dont live to far away, would you believe it who you are, you can go all the way, all the way...

Yaba yaba yea oh, oh oh, yaba yaba yo, oh oh yaba yaba yea oh, oh oh, you can go all the way, all the way...

Det er en mann som synger, sangen er veldig munter og glad. Mener den skal være et par år gammel...

Noen som vet hva den heter?? Og hvem som synger den... Jeg har søkt i alle himmelretninger nå etter de strofene her, men jeg finner den ikke...

Hjelp meg, en eller annen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...