Gå til innhold

Virkningen av Cipramil?


Gjest Ridder_Sjanseløs

Anbefalte innlegg

Gjest Ridder_Sjanseløs

Er det vanlig at man etter å ha brukt Cipramil i 4-5 uker istedet for å bli i relativt greit humør plutselig merker at man egentlig er hodestups forelsket i den jenta man nylig hadde et overfladisk forhold til, samt at følelser man har undertrykt hele livet merkes og for første gang i en alder av 27 faktisk gråter?

Trodde man skulle forholde seg relativt likegyldig når man går på antidepresiva.

...og fører Cipramil til at man skriver håpløst lange setninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jake1365380469

Jeg brukte cipramil noen år, har også prøvd andre liknende medisiner.

Har aldri hørt om det du beskriver. Men du kan jo lese om cipramil i felleskatalogen.no, eller søke her på forumet, på gamle innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ridder Sjanseløs

Ganske sært... I tillegg til de andre virkningene klarer jeg nå å både føle de tingene som ekte følelser, samt å snakke om dem. -noe som aldri kunne falt meg inn tidligere

Nå skjønner jeg liksom ikke hvorfor jeg aldri har fortalt vennene mine alle mine mørke sider. Det fører oss jo bare nærmere hverandre. Hvem vil vel ha en venn som ikke bryr seg?

Det ble en lang natt, men det anbefales på det sterkeste. Men pass på at det ikke bare går kun en vei, da kan nok folk bli lei. Ved at jeg åpnet meg som et demningsbrudd førte til at de to andre også gjorde det.

God jul, forhåpentlig vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Virkningen er jo at depresjonen skal forsvinne. Det gir også mulighet for at følelser kommer frem - både forelskelse og gråt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...