Gå til innhold

HALLO !!!!!!


Gjest deppa5

Anbefalte innlegg

Jeg trodde alle skulle få svar av en fagperson innen få dager på denne siden.

Her legger jegut ting ikke engang mine nærmeste hvet og håper på svar men nei da. Det kan være greit å ta bort bort det at alle får svar for det er jo bare tull tydligvis, håper du gidder å svare meg en av de mærmeste dagene. Takk til dere andre som gidder å svare, ikke engang min lege har ringt meg tilbake etter jeg har sluttet på piller og jeg har det for jævlig uten.

Føler meg litt tråkka på de di som faktisk kan hjelpe og hvet hva jeg bør gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke funnet flere innlegg fra deg, ved hjelp av søkemekanismen, hva het innlegget(ene)? Er bare "hobbypsykolog", men jeg kan jo svare allikevel, det kan hende du kan benytte deg av noen av mine erfaringer.

Det er ikke sikkert NHD har "oppdaget" ditt innlegg, eller at det har skjedd en liten glipp. Dette er jo et gratis forum, så selv om det står at alle får svar, så kan det nok hende at man må skrive inn flere ganger, kanskje til og med gjøre overskriften litt "attraktiv" å svare på, i det hele tatt bruke litt kreativitet for å oppnå oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykiatern har bare kontrakt på å svare ca 14 innlegg i uka. Dette er en gratis tjeneste for oss.

Andre her inne gir også gode svar selv om de ikke er fagpersoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke funnet flere innlegg fra deg, ved hjelp av søkemekanismen, hva het innlegget(ene)? Er bare "hobbypsykolog", men jeg kan jo svare allikevel, det kan hende du kan benytte deg av noen av mine erfaringer.

Det er ikke sikkert NHD har "oppdaget" ditt innlegg, eller at det har skjedd en liten glipp. Dette er jo et gratis forum, så selv om det står at alle får svar, så kan det nok hende at man må skrive inn flere ganger, kanskje til og med gjøre overskriften litt "attraktiv" å svare på, i det hele tatt bruke litt kreativitet for å oppnå oppmerksomhet.

Det er ikke lovet at "alle får svar" noe sted.

Jeg er forøvrig enig med deg, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lovet at "alle får svar" noe sted.

Jeg er forøvrig enig med deg, altså.

!: deprimert og oersonlighettforsyrrelse 14.12

2: Slutta på piller 14.12

3: Hjelp nå, ang piller 47.12

Jeg tar imot alt av råd.

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke funnet flere innlegg fra deg, ved hjelp av søkemekanismen, hva het innlegget(ene)? Er bare "hobbypsykolog", men jeg kan jo svare allikevel, det kan hende du kan benytte deg av noen av mine erfaringer.

Det er ikke sikkert NHD har "oppdaget" ditt innlegg, eller at det har skjedd en liten glipp. Dette er jo et gratis forum, så selv om det står at alle får svar, så kan det nok hende at man må skrive inn flere ganger, kanskje til og med gjøre overskriften litt "attraktiv" å svare på, i det hele tatt bruke litt kreativitet for å oppnå oppmerksomhet.

Jeg tar gjerne i råd fra deg.

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står står at alle vil få svar nå du er¨på hovedsia.

Jepp, men det gjelder ikke psykologi-forum. Når du følger den linken kommer du til en liste med forum hvor man kan betale 100 kr for å stille spørsmål til fagperson, og DA er man garantert svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, men det gjelder ikke psykologi-forum. Når du følger den linken kommer du til en liste med forum hvor man kan betale 100 kr for å stille spørsmål til fagperson, og DA er man garantert svar.

Det hadde ikke jeg fått med meg, takk for den opplysningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke jeg fått med meg, takk for den opplysningen.

Og det er synd du ikke har fått noe svar av psykiateren her, du får heller prøve å skrive nye innlegg...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar gjerne i råd fra deg.

Takk

Det er ikke noe mirakelsvar jeg har å komme med, det finnes heller ingen mirakelkur for depresjon. Det må bare ta den tiden det tar, med eller uten medisiner eller profesjonell hjelp.

Det de profesjonelle har funnet ut at hjelper, er i form av samtaler med psykolog, trening (fysioterapi), eventuelt angst-trening og medisiner. Og tid. Og hardt arbeid (fra din side, ikke terapeutens side).

Men det tar visstnok vanligvis kortere tid MED medisiner eller foruten. Og da er det ikke snakk om noen dyptforandrende medisiner, det er snakk om lette antidepressiva (såkalte lykkepiller).

Og kjemp videre, det er lys i enden av den lange tunnelen (og ikke nødvendigvis fordi toget kommer imot deg) :). Du må gå de trappene som fører fram til bedre helse og et bedre liv, som du fortjener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...