Gå til innhold

Cipralex


Gjest deppa5

Anbefalte innlegg

Jeg har nå fått nye piller, ser den remas med bivirkninger og er redd for å ta en pille.

Har noen erfaringer med cipralex, jeg tokk cipramil noen dager men ble kjempe syk av de. Tolvon og zoloft ble jeg ikke syk av men feit.

Hvordan er det å blande ciprax og imovane ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du begynner på en lav dose cipralex den første uken (5mg) så vil du nok unngå bivirkninger. Jeg går på cipralex og hadde ikke noen bivirkninger. Jeg tar også imovane av og til og det går helt greit sammen med cipralex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du begynner på en lav dose cipralex den første uken (5mg) så vil du nok unngå bivirkninger. Jeg går på cipralex og hadde ikke noen bivirkninger. Jeg tar også imovane av og til og det går helt greit sammen med cipralex.

Takk det skal jeg prøve, man kan få hetta av alle bivirkningen når en gidder å lese på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jake1365380469

Takk det skal jeg prøve, man kan få hetta av alle bivirkningen når en gidder å lese på de.

Cipralex er praktisk talt identisk med ciramil. Den er en "forbedret versjon"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cipralex er praktisk talt identisk med ciramil. Den er en "forbedret versjon"

Bivirkningene går som regel over etter 1-2 uker. Etter det er det mange (jeg også) som ikke kjenner noe i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...