Gå til innhold

Har NHD tatt juleferie?


Jente1976

Anbefalte innlegg

Er det bare meg som har lagt merke til at NHD svarer mye sjeldnere enn han har pleid å gjort? Han er vel sikkert opptatt, men synes alltid det er intresant å lese svarene hans! Har du tatt juleferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Mitt hovedarbeide (avdelingsoverlege/overlege på akuttavdeling) varierer en del i arbeidsmengde fra dag til dag. Noen ganger må jeg også reise en del, I tillegg hender det at jeg har et privatliv.

Derfor kan svarhyppigheten variere noe i løpet av en uke.

Ved planlagt fravær over mer enn 3-4 dager pleier jeg å gi beskjed på forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt hovedarbeide (avdelingsoverlege/overlege på akuttavdeling) varierer en del i arbeidsmengde fra dag til dag. Noen ganger må jeg også reise en del, I tillegg hender det at jeg har et privatliv.

Derfor kan svarhyppigheten variere noe i løpet av en uke.

Ved planlagt fravær over mer enn 3-4 dager pleier jeg å gi beskjed på forum.

Jeg skjønte det. Setter bare så stor pris på det arbeidet du gjør her vet du:-) Ha en god jul og et godt nytt år!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...