Gå til innhold

Efexor?


lillemeg:o)

Anbefalte innlegg

Noen som kan gi meg tilbakemeldinger på deres erfaringer med bruk av efexor både positive og negative?

Er det risk for stor vektøkning ved bruk av disse med?

Håper på svar fort,på fårhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jake1365380469

Hei!!

Jeg opplevde faktisk en forverring av angsten i oppdtsrten sv efexor. Men etter et par uker kom det seg. Den har hatt god effekt mot depresjonen min. Men det er en medisin mange opplever bivirkninger med, spesielt at de føler seg verre i begynnelsen. Ta en blodprøve, for å finne ut konsentrasjonen i blodet ditt, når du har brukt den en stund - da finner legen din ut hva som er korrekt dose. Det er svært individuelt.

Du kan også søke på "efexor" oppe på siden her- da kommer det garantert mange treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jake1365380469

Bivirkninger: Hyppige (>1/100): Asteni, anoreksi, hodepine, buksmerter, vektøkning, svetting, ørhet, somnolens, tremor, tinnitus. Gastrointestinale: Uvelhet, brekninger, diaré, obstipasjon, dyspepsi, munntørrhet. Hud: Utslett. Sentralnervesystemet: Agitasjon, forvirring, mareritt, redusert libido, insomnia, parestesi, angst og nervøsitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...