Gå til innhold

VOOOOONDT


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

hvorfor er det vondt inni meg????? det har vært vondt inni meg i 13 dager i strekk, som regel er det bare vondt i et par dager! hvorfor?????? hvordan skal jeg orke dette???? Hva er poenget med at det skal gjøre så forbanna vondt inni en person, hva er poenget med det? Det er jo fullstendig meningssløst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke noe poeng her. Jobb deg selv ut av dette. Det ER vanskelig, og det vet jeg. Prøv å finne de positive tingene. Skriv dem ned, si dem høyt til deg selv, skrik dem høyt fra verandaen om nødvendig. Det er alltid en vei ut. INGEN er så ussel at h*n ikke finner glede ved livet sa Dalai Lama. Alle de store lederne har påpekt dette. Tenk på det, og bruk det i disse juletider. Se på lysene, tenk på den gode maten, hva som helst som tiltrekker deg. Lykke til videre, du er enestående og bør ta vare på deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Kjære trrrish. Ja det er urettferdig og unødvendig. Alle burde være harmoniske og om de har vondt, vite hva der er så en kan bearbeide det. Men slik er det dessverre ikke og det er derfor vi har så mange rike psykiatere og psykologer.

Det eneste jeg kan gjøre for deg er å sende deg en kjempeklem og krysse fingrene for at det snart er over.

Varme følelser til deg fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære trrrish. Det kan ha noe med julestresset å gjøre. Alle skal jo være så forbanna glade og snille med hverandre plutselig.Uansett jeg ønsker deg bedre dager STRAKS.Jeg gir deg en god klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...