Gå til innhold

Julekort til Dr. NHD (Skriv dere på!)


natolars

Anbefalte innlegg

Hei, alle sammen!

Jeg tenkte vi alle kunne ønske NHD en god jul og et riktig godt nyttår i denne tråden.

Vi er mange som setter stor pris på jobben han gjør her på forumet, og jeg tror han blir glad hvis alle legger inn en liten hilsen...! :-)

Håper du (NHD) og alle andre brukere av dette forumet får en god jul (med høy angsttoleranse) og et riktig godt (nevrose-fritt) nyttår! ;-)

Julehilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Støtter den natolars!

God jul og godt nytt år til dere alle sammen!Hvis 2004 blir bedre enn 2003, så tror jeg ikke jeg har noe på dette forumet å gjøre lenger:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støttes, på alle måter!

God jul og godt nyttår NHD!!!

Håper du får litt fri fra jobben nå i jula og får stresset ned :)

Håper dere andre brukere av forumet oxo får det bra... Kos dere så godt dere kan i jula, selv om det ikke alltid er lett.

Juleklem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest cerruti 1881

God jul og godt nyttår NHD!!!

Håper du får litt fri fra jobben nå i jula og får stresset ned :)

Håper dere andre brukere av forumet oxo får det bra... Kos dere så godt dere kan i jula, selv om det ikke alltid er lett.

Juleklem,

Ønsker deg og alle andre på forumet en gledelig jul og et spennende og innholdsrikt 2004!!

Toppers at du er her inne, NHD!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little Madam

Takk for den gode jobben du gjør her på psykiatri forum, NHD.!

Riktig GOD JUL og GODT NYTT ÅR !!

Til deg NHD

Og alle andre her inne

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...