Gå til innhold

Hvor lang tilpasningstid-efexor-økning??


Jake1365380469

Anbefalte innlegg

Jake1365380469

Økte fra 300-375 mg. Har slitt en ukes tid. Slik var det i begynnelsen også. Noen erfaringer med denne medisinen, og doseøkning/bivirkninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jake1365380469

Hei igjen Jake. Jeg synes av og til at jeg får litt bivirkninger når jeg øker medisindosen. Har ikke prøvd efexor da men...

Mvh

det har nok minst like mye med hvordan det går ellers i livet.

Har vært veldig bra i det siste, mens jeg har jobbet med examener, men etter at siste examen var levert igår, opplevde jeg et anti-klimaks, en slags tomhetsfølelse. Så ble det, som nevnt, noen sobril og ei pils på kvelden.

Jeg drømte at jeg var deprimert og sliten i natt....sprøtt...ikke noe kjekk drøm, eller det å våkne, for den slags skyld :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quietus_crusader

Ved dose økning eller nedgang opplevde jeg alltid en viss uro. Annen bivirkning jeg hadde på Efexor var at alle farger virket dypere. Merkelig bivirkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

det har nok minst like mye med hvordan det går ellers i livet.

Har vært veldig bra i det siste, mens jeg har jobbet med examener, men etter at siste examen var levert igår, opplevde jeg et anti-klimaks, en slags tomhetsfølelse. Så ble det, som nevnt, noen sobril og ei pils på kvelden.

Jeg drømte at jeg var deprimert og sliten i natt....sprøtt...ikke noe kjekk drøm, eller det å våkne, for den slags skyld :(

Vel drømmer skal ikke ha så mye å si. Det er jo helt normalt å føle seg tom etter en eksamen. Det er jo en total utladning etter uker med lesing og oppladning. Helt normalt det der du. Nå må du kose deg med julen og fritiden du har noen skakke uker fremover. Glem alt som heter depresjoner og sorger og bare nyt dagene og gled deg over all gleden rundt forbi.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jake1365380469

Vel drømmer skal ikke ha så mye å si. Det er jo helt normalt å føle seg tom etter en eksamen. Det er jo en total utladning etter uker med lesing og oppladning. Helt normalt det der du. Nå må du kose deg med julen og fritiden du har noen skakke uker fremover. Glem alt som heter depresjoner og sorger og bare nyt dagene og gled deg over all gleden rundt forbi.

Klem

Takk for det Kizza!!

God jul og varme tanker til deg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...