Gå til innhold

Cipralex, bivirkninger.


Gjest deppa5

Anbefalte innlegg

Det er andre dag jeg tar de nå, jeg er ikke kvalm eller svimmel, men det er som jeg er utenfor min kropp, ser tåke og har problemer med å konsentrere meg. Sov veldig dårlig sevl med imovane.

Sist men ikke minst det er som hele tunga mi er borte.

Har flere opplevd dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det samme (ikke tunga) Gikk fort over. Fikk større problemer på 15mg

Hilsen

Værre, hva skjedde. Går du på de ennå ? Ble du bedere igjen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værre, hva skjedde. Går du på de ennå ? Ble du bedere igjen ?

Jeg måtte kutte dem ut fordi jeg fikk muskelsmerter og kramper. Det betyr ikke at du får det! Og foresten du hører og leser kanskje mye om hvor vanskelig og pyton det er å slutte med et SSRI. Jeg gikk, etter psykiaterens anvisning, til null på 14 dager uten det minste problem. Så hvis du mener du får mer bivirkninger enn virkninger så er Cipralex et skånsomt SSRI å slutte med.

Lykke til, det går sikkert fint.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...