Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har vært plaget av en forkjølelse som ikke vil gi seg. Går og snufser hele tiden.Får ofte vondt i halsen og føler meg utslitt.Dette har pågått i over 2 mnd nå. Lurer på hva dette kan være. Var litt bekymret, så jeg tok til og med en hiv-test for å utelukke dette. Har dere en formening om hva dette kan skyldes.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13047-langvarig-forkj%C3%B8lelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knut-Erik Ånensen, Allmennlege

Til harr

Langvarige forkjølelser er ikke helt uvanlig på denne årstiden.

Mange går og småhangler, snufser og føler seg "litt syke". Det skyldes nok at vi er mer mottagelige for virusinfeksjoner på denne årstiden- og at det generelt er flere mikrober blant oss i høst- og vintersesongen. Hvis du imidlertid stadig hangler og ikke har effekt av vitamintilskudd, regelmessig trening og sunt kosthold bør du

komme deg til en legeundersøkelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...