Gå til innhold

innleggelse


yoomee

Anbefalte innlegg

hei

lurer på om noen har erfaring fra å være innlagt på Blakstad post 9- utredningsavd for psykoser?

skal dit over nyttår. var på post 4a- akuttposten der for noen uker siden. syntes det var helt greit å være der, men er litt nervøs for å bli lagt inn på denne posten.

ønsker alle en riktig god jul og et godt nyttår.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest blakstad

Jeg har ikke vært innlagt ved avd. 9 (omtrent den eneste avd. jeg ikke har vært på), men har vært mye ut og inn av Blakstad. Siden du har vært på sykehuset før, så vet du sikkert hvor avd.9 ligger. Det ser ikke ut som noen avd, men er et koselig hvitt hus som sikkert har vært bolighus i gamle dager. Jeg vet desverre ingen ting om beh.opplegget, men jeg vet at enkelte er der et par år faktisk (men ikke la det skremme deg, det er helt individuelt). Det virker som om endel blir tilbudt å bo på et ettervernshjem som heter Hvalstadåsen. Det ligger under Blakstad, men ligger et stykke unna sykehuset. Ellers tror jeg det stort sett er unge mennesker på avd.9. Det er en avd. for unge med psykoseproblematikk. Det er omtrent alt jeg vet. Resten kan du kanskje finne ut på blakstad sine hjemmesider:

http://www.blakstad-sykehus.no/FOORSTESIDE.HTM

Du må ihvertfall ikke grue deg! Det er nok 1000 ganger værre å være på akutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært innlagt ved avd. 9 (omtrent den eneste avd. jeg ikke har vært på), men har vært mye ut og inn av Blakstad. Siden du har vært på sykehuset før, så vet du sikkert hvor avd.9 ligger. Det ser ikke ut som noen avd, men er et koselig hvitt hus som sikkert har vært bolighus i gamle dager. Jeg vet desverre ingen ting om beh.opplegget, men jeg vet at enkelte er der et par år faktisk (men ikke la det skremme deg, det er helt individuelt). Det virker som om endel blir tilbudt å bo på et ettervernshjem som heter Hvalstadåsen. Det ligger under Blakstad, men ligger et stykke unna sykehuset. Ellers tror jeg det stort sett er unge mennesker på avd.9. Det er en avd. for unge med psykoseproblematikk. Det er omtrent alt jeg vet. Resten kan du kanskje finne ut på blakstad sine hjemmesider:

http://www.blakstad-sykehus.no/FOORSTESIDE.HTM

Du må ihvertfall ikke grue deg! Det er nok 1000 ganger værre å være på akutten.

hei

takker for svar.

ønsker deg lykke til videre, og en riktig god jul og nyttår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...