Gå til innhold

Hvilken bil skal jeg kjøpe? bensingjerrig helst...

Anbefalte innlegg

Gjest dame som vil kjøpe bil

Jeg har tenkt å kjøpe meg ny bruktbil. Har to barn (ikke barnevogn) og ønsker en driftsikker bil som bruker lite drivstoff. Hva kan dere anbefale meg? Har sett på en Volvo V70, men lurer på om de er dyre å kjøre? I det hele tatt hva slags bil er lønnsom å kjøpe i dag? Tror vel også at det er kjøpers marked og da vil jeg jo prøve å gjøre et godt kjøp. Jeg er litt uerfaren med hvordan jeg kjøper bruktbil skjønner dere og selvsagt pris også. Hadde tenkt meg et sted mellom 100.000-150.000 kr.

Fortsetter under...

Gjest Raggarpoket

Siden du ikke trenger plass til barnevogn holder det kanskje med vanlig personbil? Jeg vil anbefale Honda... Det er biler som starter og går uansett... Så lenge de får den oljen de skal ha så er det full rulle! Har selv en Honda Accord 1991 mod, det er en bil i en litt rimeligere prisklasse enn du tenkte, men jeg har kun god ord å si om den! Har ikke vært noenting tull med den siden jeg fikk den! Den bruker ca en halv liter på mila,litt mer nå på vinterstid, men men....

Men det er selvsagt mange andre brukenes biler rundt om på markedet... For å nevne det, så er honda en veldig diftsikker bil også... Du sitter i et jernbur den dagen du er så uheldig å kræsje! Bilen blir totalvrak, men forhåpentligvis kommer menneskene fra det med livet i behold!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...