AnonymBruker Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Hva skal dere og med hvem? Anonymkode: b6dbb...34b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Tror du at du hadde fått bedre svar om du skrev under nick? Er det en spesifikk grunn til at du ikke skriver under nick nå? Anonymkode: b3325...30b 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Nei. Det er en fjortisgreie etter min mening. 1 Siter
emilie321 Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Skal feire den 14, men ikke pga Valentinsdagen. Skal i bursdag. 0 Siter
Sakura Skrevet 14. februar Skrevet 14. februar Nei, blir ingen feiring på blomsten hun trenger en bie🫢 0 Siter
Glitter Skrevet 14. februar Skrevet 14. februar Har aldri brydd meg om dagen. Man kan heller vise kjærlighet resten av året enn å feste det til én fast dag. 1 Siter
laban Skrevet 14. februar Skrevet 14. februar Nei, hos oss er det svært begrenset markering av slike "dager". Mulig jeg baker boller i anledning fastelavn, det gjorde vi da barna var hjemmeboende og i en alder da de satte pris på det. Skjer det i morgen, er det i så fall fordi det ligger en pakke gjær i skapet som snart bør brukes til noe. Valentines hadde ingen status da vi var unge. Digresjon: Første gang jeg hørte om Valentines, var på 1970-tallet, i forbindelse med en amerikansk brevvenn. Den gangen hadde ikke dagen ensidig fokus på dating og kjærester, man skulle tenke på og sende en hilsen til de(n) man var glad i. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. februar Skrevet 14. februar Glitter skrev (6 timer siden): Har aldri brydd meg om dagen. Man kan heller vise kjærlighet resten av året enn å feste det til én fast dag. Det sier vi hjemme hos oss også, at vi elsker hverandre hverandre dag hele året, ikke bare den 14/2. 😁🥰 1 Siter
Glitter Skrevet 14. februar Skrevet 14. februar Lillemus skrev (7 minutter siden): Det sier vi hjemme hos oss også, at vi elsker hverandre hverandre dag hele året, ikke bare den 14/2. 😁🥰 Sånn skal det jo være. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. februar Skrevet 14. februar Lillemus skrev (2 timer siden): Det sier vi hjemme hos oss også, at vi elsker hverandre hverandre dag hele året, ikke bare den 14/2. 😁🥰 Hvordan? Anonymkode: b6dbb...34b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. februar Skrevet 14. februar Glitter skrev (9 timer siden): Har aldri brydd meg om dagen. Man kan heller vise kjærlighet resten av året enn å feste det til én fast dag. Hvordan? Anonymkode: b6dbb...34b 0 Siter
Glitter Skrevet 14. februar Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvordan? Anonymkode: b6dbb...34b Mange måter å vise kjærlighet på. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. februar Skrevet 14. februar Glitter skrev (29 minutter siden): Mange måter å vise kjærlighet på. Spør hvordan du gjør det? Anonymkode: b6dbb...34b 0 Siter
Glitter Skrevet 14. februar Skrevet 14. februar (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Spør hvordan du gjør det? Anonymkode: b6dbb...34b Jeg har ikke hatt kjæreste på ti år så det vet jeg egentlig ikke. Men gi en klem og et langt kyss, fortelle at en elsker hverandre, kjøpe en gave, invitere til sex, lage en god middag osv osv. Endret 14. februar av Glitter 1 Siter
Lillemus Skrevet 14. februar Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordan? Anonymkode: b6dbb...34b Vi tar vare på hverandre, passer på at den andre har det bra med små ting i hverdagen. 🥰 Klem og nuss hver morgen når vi drar hjemmefra, når vi treffes på ettermiddagen etter jobb, før vi sovner, ligge på armen før vi sovner, slike ting. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. februar Skrevet 14. februar Lillemus skrev (7 minutter siden): Vi tar vare på hverandre, passer på at den andre har det bra med små ting i hverdagen. 🥰 Klem og nuss hver morgen når vi drar hjemmefra, når vi treffes på ettermiddagen etter jobb, før vi sovner, ligge på armen før vi sovner, slike ting. Hørtes fint ut! Anonymkode: b6dbb...34b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.