Gå til innhold

lurer


nicket

Anbefalte innlegg

kan jeg være sikker på at negativ graviditetstest er negativ selv om jeg drakk masse vann før jeg tok testen...?brukte clearblue

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cheerleader

Tror den skal være temmelig nøyaktig, ja, men hvis du er usikker, så ta gjerne en ny test.

Har det noe å si om du drikker vann først??? Det har jeg aldri hørt om....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den skal være temmelig nøyaktig, ja, men hvis du er usikker, så ta gjerne en ny test.

Har det noe å si om du drikker vann først??? Det har jeg aldri hørt om....

Joda, å drikke mye vann først skal man ikke gjøre fordi urinen blir såpass utvannet da. Husker dette selv fra den tida jeg leste og tok graviditetstest, altså i begynnelsen av min datters graviditet. Er du usikker vil jeg anbefale å ta en til. Helst skal den tas om morgene av morgenurinen, som er meget sterkt og lite utvannet. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Du skal bruke morgenurinen; det du tisser straks etter at du har stått opp. Det er natturinen, og den er mest konsentrert på bl.a. graviditetshormoner.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater, professor i sosialmedisin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BerserkuS

Tror den skal være temmelig nøyaktig, ja, men hvis du er usikker, så ta gjerne en ny test.

Har det noe å si om du drikker vann først??? Det har jeg aldri hørt om....

Du burde slutte å svare på ting du ikke vet noe om. Du hadde en ganske pinlig hendelse på tidligere dol, så jeg skjønner ikke hvordan du tør si noe uten å være 100 % sikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den skal være temmelig nøyaktig, ja, men hvis du er usikker, så ta gjerne en ny test.

Har det noe å si om du drikker vann først??? Det har jeg aldri hørt om....

har snakket med en lege som mente at testene var ¨så følsomme at det store væskeinntaket ikke ville gjøre at hormonet ikke vistes...så jeg tror nok jeg stoler på det jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du burde slutte å svare på ting du ikke vet noe om. Du hadde en ganske pinlig hendelse på tidligere dol, så jeg skjønner ikke hvordan du tør si noe uten å være 100 % sikker...

Og hvem var den myntet på?? Det var da ingen som svarte "over evne"!!!! What's your prob?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jo det skal jeg si deg

Og hvem var den myntet på?? Det var da ingen som svarte "over evne"!!!! What's your prob?

Om du ser hvems innlegg jeg svarte på, så er det den personen det innlegget var myntet på. Det burde du skjønne.

Cheerleader har snakket over evne flere ganger og fortsetter gjerne med det og hun hadde en blemme så det holder i "ex dol".

Problemet mitt er henne(?) som slenger ut med komentarer til folk som har problemer, det vil si dem som får en psykisk støkk av å få slengt i trynet at man er tjukk i hue. Det liksom litt unødvendig å late som man har skikkelig peil på en ting bare for å føle seg flink fordi man tror man er glupere enn det man er. Der har du svaret ditt. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ser hvems innlegg jeg svarte på, så er det den personen det innlegget var myntet på. Det burde du skjønne.

Cheerleader har snakket over evne flere ganger og fortsetter gjerne med det og hun hadde en blemme så det holder i "ex dol".

Problemet mitt er henne(?) som slenger ut med komentarer til folk som har problemer, det vil si dem som får en psykisk støkk av å få slengt i trynet at man er tjukk i hue. Det liksom litt unødvendig å late som man har skikkelig peil på en ting bare for å føle seg flink fordi man tror man er glupere enn det man er. Der har du svaret ditt. :o)

Jeg forsto det slik at du svarte på Cheer sitt innlegg og det var derfor jeg spurte hva du mener?? Hun foreslår jo bare å ta en test til, noe som er det samme rådet som jeg har fått av lege tidligere. Også spør hun hva det med vannet er, hun sier da ikke at det er feil....

Du har tydeligvis problemer, stakkars deg!!! *føler med deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke for deg

Jeg forsto det slik at du svarte på Cheer sitt innlegg og det var derfor jeg spurte hva du mener?? Hun foreslår jo bare å ta en test til, noe som er det samme rådet som jeg har fått av lege tidligere. Også spør hun hva det med vannet er, hun sier da ikke at det er feil....

Du har tydeligvis problemer, stakkars deg!!! *føler med deg*

Sorry, men du er nok ganske utenforstående i denne diskusjonen så du kan nok ikke føle med meg. Det er teit å komme med egne teorier og råde med dem på dol mener jeg.

Jeg vil ikke blande deg oppi det for det er ikke mellom deg og meg dette her.

Jeg synes det er litt dumt av deg og si at jeg nok har problemer. Det er det jeg mener med Cheerleader også. Det er sånt som ikke er noe digg å få slengt i trynet, og derfor sier jeg at Cheerleader burde la være å skrive innlegg for enten sårer hun (som deg) eller så råder hun om noe hun ikke har peiling på.

Dessuten rådet hun ikke bare til å ta enm ny test, men hun prøver å dysse det hele ned. Det er litt feil når det gjelder graviditet som er ganske alvorlig synes jeg...

*keep smiling*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men du er nok ganske utenforstående i denne diskusjonen så du kan nok ikke føle med meg. Det er teit å komme med egne teorier og råde med dem på dol mener jeg.

Jeg vil ikke blande deg oppi det for det er ikke mellom deg og meg dette her.

Jeg synes det er litt dumt av deg og si at jeg nok har problemer. Det er det jeg mener med Cheerleader også. Det er sånt som ikke er noe digg å få slengt i trynet, og derfor sier jeg at Cheerleader burde la være å skrive innlegg for enten sårer hun (som deg) eller så råder hun om noe hun ikke har peiling på.

Dessuten rådet hun ikke bare til å ta enm ny test, men hun prøver å dysse det hele ned. Det er litt feil når det gjelder graviditet som er ganske alvorlig synes jeg...

*keep smiling*

WHATEVER!!!! håper du er mer voksen enn du fremstår som! Det er jo helt tydelig at uansett hva Cheerleader hadde sagt så hadde du reagert på det!!!! Du får jo la være å lese innleggene hennes da hvis de irriterer deg! Grow up!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WHATEVER!!!! håper du er mer voksen enn du fremstår som! Det er jo helt tydelig at uansett hva Cheerleader hadde sagt så hadde du reagert på det!!!! Du får jo la være å lese innleggene hennes da hvis de irriterer deg! Grow up!

Slapp av! Ro deg ned nå...

Det at jeg kommenterer å¨Cheerleader har ingenting med deg å gjøre. Slutt å mas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...