Gå til innhold

Haster: God jul på spansk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Felice Navidad". Du har vel hørt den legendariske versjonen av låta med samme navn, av Jose Feliciano?

Jo, men var ikke 100% sikker på at det var det det betydde, kunne blitt pinlig hvis det betydde noe helt annet..

dessuten, skulle gjerne hatt litt mer "kjøtt på bena"..

Takk for svar!

Annonse

Annonse

porque no lo vi antes por eso...Perdoname:)

Bueno, entiendo. Pregunté por que no entendí lo "hahaha".

Otra pregunta (por tí tambien, Line): Como se dice "jeg ØNSKER deg/dere"? Los otros usan "deseo"o "espero" - puede usar los ambos o no?

Creo que puedes ver que no soy mujera latina "tambien", como escribí, solamente quería tratar usar mi castellano con un "expert".

Lover etter dette å slutte å skrive spansk!

Gjest Mujer Latina

Bueno, entiendo. Pregunté por que no entendí lo "hahaha".

Otra pregunta (por tí tambien, Line): Como se dice "jeg ØNSKER deg/dere"? Los otros usan "deseo"o "espero" - puede usar los ambos o no?

Creo que puedes ver que no soy mujera latina "tambien", como escribí, solamente quería tratar usar mi castellano con un "expert".

Lover etter dette å slutte å skrive spansk!

?

Gjest tambien - som betyr "også"

?

Siden du skrev "Mujer Latina" -trodde jeg du hadde spansk som morsmål.Så da fikk jeg en raptus av lyst til å se om jeg husket noe spansk, og spurte deg (og Line) i samme slengen om hva "jeg ØNSKER deg"... heter på spansk, om man kan si deseo, espero, begge deler eller hva.

Gjest Mujer Latina

Siden du skrev "Mujer Latina" -trodde jeg du hadde spansk som morsmål.Så da fikk jeg en raptus av lyst til å se om jeg husket noe spansk, og spurte deg (og Line) i samme slengen om hva "jeg ØNSKER deg"... heter på spansk, om man kan si deseo, espero, begge deler eller hva.

Ja sikkert det. Jeg selv sier te deseo una linda y hermosa navidad y te prospero un buen año nuevo :)

Jeg har bare hørt deseo i den setningen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...