Gå til innhold

jeg skjelver sånn


Nedia

Anbefalte innlegg

Hjlep! Sitter her å skjelver så grusomt i hele kroppen. Vet ikke hvorfor. Klarer ikke å sove på grunn av skjelvinga! Så vidt jeg klarer å treffe tastene på tastaturet. Oooooffff, kjempe ekkelt. Ganske skummelt, synes jeg. Noen som har opplevd dette og kan fortelle meg hva det er? For dette skremmer meg. Aner ikke hva jeg skal gjøre for å få det til å forsvinne.

skjelvende hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

For lite mat kan gi skjelvinger, då evt at blodsukkeret ditt er lågt. Ellers så viss du er redd, bekymret eller nervøs for noko så kan nok det og gi skjelvinger. Så prøv å slapp av og ta ein liten matbit. Håper du er bedre og at skjevingen gir seg.

Klemmer Carolina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Sundgot Schneider, lege

Kjære Nedia! Skjelving din kan ha forskjellige medisinske årsaker. Siden du lider av en sf kan det være grunn til å få kontrollert blodsukkeret ditt, som kan variere å føre til bl.a. lavt blodsukker som gir skjelvinger. Angst, indre uro, spenninger kan også gi skjelvinger. Det jeg har nevt her kan også gi tilleggssymptomer som svetting, kvalme, oppkast, diarre, pustevansker, hjertebank m.m. Foruten det jeg har nevt kan det være andre medisinske årsaker til din skjelving. Jeg anbefaler deg at du får tatt en undersøkelse hos lege med blodprøver. Lykke til !

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Sundgot Schneider, lege

Kjære Nedia! Skjelving din kan ha forskjellige medisinske årsaker. Siden du lider av en sf kan det være grunn til å få kontrollert blodsukkeret ditt, som kan variere å føre til bl.a. lavt blodsukker som gir skjelvinger. Angst, indre uro, spenninger kan også gi skjelvinger. Det jeg har nevt her kan også gi tilleggssymptomer som svetting, kvalme, oppkast, diarre, pustevansker, hjertebank m.m. Foruten det jeg har nevt kan det være andre medisinske årsaker til din skjelving. Jeg anbefaler deg at du får tatt en undersøkelse hos lege med blodprøver. Lykke til !

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Sundgot Schneider, lege

Kjære Nedia! Skjelving din kan ha forskjellige medisinske årsaker. Siden du lider av en sf kan det være grunn til å få kontrollert blodsukkeret ditt, som kan variere å føre til bl.a. lavt blodsukker som gir skjelvinger. Angst, indre uro, spenninger kan også gi skjelvinger. Det jeg har nevt her kan også gi tilleggssymptomer som svetting, kvalme, oppkast, diarre, pustevansker, hjertebank m.m. Foruten det jeg har nevt kan det være andre medisinske årsaker til din skjelving. Jeg anbefaler deg at du får tatt en undersøkelse hos lege med blodprøver. Lykke til !

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest angel fra småprat

Hei.

Jeg har en venninne som opplevde det samme som deg, hun svimte først av, også begynte dte å prikke i kroppen hennes. Hun har anorexia. Største grunnen til dette er lavt blodsukker og for lite mat. Jeg har aldri opplevd den form for prikking, selv om jeg har anoreksia. Jeg opplever å få magesmerter og bli frysen. Jeg kan og få en følelse av å bli overtrett. Ler av alt mulig. Det er ekkelt å få det sånn. Og det er ikke alltid like lett å spise heller... Håper det går bedre med deg, og at du får i deg litt mat. Det hjelper kanskje litt??

Klem fra Angel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...