Gå til innhold

Slutten av 2003- det beste som har hendt meg


Gjest En Glad Gutt

Anbefalte innlegg

Gjest En Glad Gutt

Jeg føler at slutten av 2003 (fra oktober- desmeber) har vært noe av de beste månedene i mitt liv. Det var i disse månedene at jeg blenoe mer sikker på meg selv. Har også i løpet av denne tiden vært hos en psykolog 4 ganger og det har hjulpet meg mye.

1) fikk lappen etter 6 stryk.

2) fotballen ble bedre på lenge etter år med dårlig selvtillit

3) var på en familiebryllup og det var slike arrangementer jeg unngikk før. Følte at jeg ikke var kjekk nok og at jeg ikke hadde noe der å gjøre. Nå var jeg på det bryllupet og hadde selvtillit.

4) For første gang på lenge har jeg bra selvtillit.

5) Fikk 1,9 på en eksamen som jeg trodde at jeg skulle stryke på til.

Moralen er tydeligvis at aldri gi opp og erkjenn deg selv.

Ha en fin jul alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Gratulerer, . Så kjempefint at du har fått bedre selvtillit. Du er på rett vei nå. og må det neste året bli enda bedre for deg

Fortsatt god jul og godt nytt år til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...