Gå til innhold

Besøk


Gjest z253

Anbefalte innlegg

Hei

Nå er det jo jul, da er det jo slik at en kansje burde invitere familie på besøk, men det som er er at, det er fælt å si det, jeg har egentlig ikke lyst, men jeg føler på en måte at jeg burde gjøre det, mest for å få det overstått på en måte. Men ser jo at det blir litt feil å invitere noen og bare vente til at de skal gå igjen på en måte så vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Føler meg som en kjipt person, hva synes dere?

Vil samtidig benytte anledningen til å ønske alle her en riktig god jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest uten signatur

Det kommer an på!

Vil du bli bedt til dem, så må du kanskje be selv også.

Hvis du ikke har en sykdom å skylde på da. Jeg har så dårlig energi, så jeg har forklart situasjonen. Takler ikke middagsgjester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Du må ikke invitere familien om du ikke vil vel. Det skal være koselig å gjøre det ikke ett slit. Kan du ikke bare si at du hopper over i år fordi du ikke føler deg vel og så tar du det igjen til neste år.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du ikke orker, orker ikke selv heller. Dessverre måtte jeg dra i julebesøk selv, men hadde det vært bare opp til meg, ville jeg latt det være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...