Gå til innhold

Kviser

Anbefalte innlegg

Jeg har fått endel kviser i ansiktet...så og si overalt, men ekstremt på haka og ved tinningen på begge sider.

Dette er stygt og plagsomt.

Slik er huden min: Fet, men også tørr. Veldig vanskelig pga noen dager er den veldig fet, andre dager veldig tørr, ingen spesielle områder.. Både fet og tørr samtidig i pannen for eksempel.

Noen som har noen gode råd mot kvisene? Har prøvd mye...Var hos hudlege når jeg var yngre (er 18 år), og fikk antibiotika kur og testet endel kremer, og dette funket ganske bra, men vil gjerne prøve å bli kvitt kvisene på egen hånd.

Setter pris på alle råd og tips...Gjerne produkter, vaskemåter for den saks skyld :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130828-kviser/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest emma81

det beste er å gå tilbake til hudlegen. ellers bruker du bare mye tid, krefter og penger på dyre produkter som antagelig ikke vil hjelpe...ikke så mye ihvertfall siden det ikke går på årsaken til kvisene. Det er sikkert noe med hormonene, gå til legen og du vil få antibiotika, eller p-piller og kremer som funker (skinoren).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130828-kviser/#findComment-807753
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...