Gå til innhold

Jake!

Anbefalte innlegg

Kizza1365380506

Ja. Skolen er i gang igjen. Fint det, etter laaang juleferie!

Fint at du har det bra!! Godt å høre!

Skal ta meg et par pils idag, men er usikker (har skrevet innlegg nettopp) mht sobrilen jeg tok tidligere.

Jaja, tar det roilg, da må det vel gå greit?

Leste det innlegget ditt Jake. Siden du ikke har fått svar på det så kan jeg si at medisinen forsterker alkoholens virkning. Dvs du kan drikke litt, men må prøve deg frem til hva du tåler når du er medisinert. En 0,33 flaske øl eller ett glass vin går fint, utover det må hver person prøve seg frem. Det beste er jo å holde seg til en eller to øl, eller aller helst ingen.

Om du tok deg de ølene i går så tror jeg nok du erfarte det selv :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130829-jake/page/2/#findComment-813524
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jake1365380469

Leste det innlegget ditt Jake. Siden du ikke har fått svar på det så kan jeg si at medisinen forsterker alkoholens virkning. Dvs du kan drikke litt, men må prøve deg frem til hva du tåler når du er medisinert. En 0,33 flaske øl eller ett glass vin går fint, utover det må hver person prøve seg frem. Det beste er jo å holde seg til en eller to øl, eller aller helst ingen.

Om du tok deg de ølene i går så tror jeg nok du erfarte det selv :o)

Hei!!

Ja, det gikk veldig bra. 2 sobril i løpet av ettermiddagen og 2-3 øl ute. Merket ingenting, hverken underveis eller etterpå. Men jeg skal la være å bruke sobril utenom når jeg er helt nødt.

Formen har vært såpass stigende, og jeg kan ikke klage på den mentale helsa nå. Den er meget bra, alt tatt i betraktning.

Håper det fortsetter å gå bra for deg også!

Beste hilsener

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130829-jake/page/2/#findComment-814156
Del på andre sider

Kizza1365380506

Hei!!

Ja, det gikk veldig bra. 2 sobril i løpet av ettermiddagen og 2-3 øl ute. Merket ingenting, hverken underveis eller etterpå. Men jeg skal la være å bruke sobril utenom når jeg er helt nødt.

Formen har vært såpass stigende, og jeg kan ikke klage på den mentale helsa nå. Den er meget bra, alt tatt i betraktning.

Håper det fortsetter å gå bra for deg også!

Beste hilsener

Det var jo kjempefint. Jeg lurer på om jeg er i en hyper periode akkurat nå, men det kan være stoffskifte også. Men jeg føler meg på topp av verden og alt er bare supert. Men det er bare det at jeg er så inmari trøtt. Kanskje b-12 har sunket igjen. Får ta en blodprøve til uka.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/130829-jake/page/2/#findComment-814162
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...