Gå til innhold

Er det "lov" å endre innlegg midt i en debatt?

Anbefalte innlegg

Gjest Den opprinnelige m&m

I en debatt om biltyven som ble skutt i Froland sendte nhd inn et innlegg som jeg reagerte på. (Han foreslo bl.a. skuddpremie på 50.000 som belønning til mannen som skøt)

Jeg kom med et motinnlegg, men når jeg sjekker nå ser jeg at originalinnlegget fra nhd er endret og moderert. Jeg synes det er helt galt at en av debattantentene (dvs. fagperson på DOL) i en debatt kan gå inn og legge til argumenter og fjerne uheldige ordvalg midt i en debatt.

Tross alt er det originalinnlegget som er grunnlaget for debatten. Ingen andre enn fagpersonene kan gjøre dette, og når nhd debatterer som privatperson burde han også følge de spillereglene som vi andre er underlagt.

Har webmaster noen kjøreregler for dette?

Fortsetter under...

Gjest Moderator

Hvis man ønsker å endre et innlegg, må man normalt kontakte webmaster og be om dette. Det hender i såfall at vi går inn i teksten og foretar endringer.

Såvidt meg bekjent er det kun administrasjonen som kan foreta slike endringer - ikke fagpersonene. Likeledes er det alltid administrasjonen (normalt webmaster) som sletter innlegg. Jeg har prøvd å få kontakt med han som koordinerer fagpersonenes arbeid i dag for å spørre om det har skjedd noen endringer mht dette, slik at også fagpersonene kan endre innlegg. Dette har ikke lykkes, slik at jeg kan ikke si med sikkerhet hvorvidt fagpersonene har teknisk mulighet til å endre innlegg eller ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...