Gå til innhold

er det håp?


Gjest frustrert igjen

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert igjen

Når man har diagnose schizotyp pf, bipolar I, sf(anoreksi) og muligens adhd (skal testes)?

Siden det snart er nyttår håper en jo på bedre dager..men nå vet jeg sannelig ikke. Så lenge det er liv er det håp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge det er liv er det alltid håp.

Jeg vet ikke hva som skal til for at du skal føle at det går den rette veien, men at det er mulig - det er jeg helt sikker på.

Lykke til!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en som har funnet tilbake til håpet

Det kan alltid finnast håp.Og det er viktig at ein klarer å behalde håpet. Viss du mister det,må andre bere det for deg ei tid, og hjelpe deg å ta det attende. Men det kan jo vere snakk om kor høgt ein set måla..

lykke til

håpet er en båt som alltid bærer

så mye mer verdt enn drømmen selv (...)

Preus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

schizotyp pf kan modereres mye ved hjelp av små doser antipsykotika. bipolar lidelse responderer godt på medisiner. Anoreksi kan man bli frisk av ved terapi samt egen vilje. Adhd finnes det medisiner mot og sikkert hjelp til å takle det. Det er håp! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...