Gå til innhold

Slett tråden jeg startet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så, så, morsk, den stakkars mannen mistet jo all troverdighet i en håndvending! Jeg synes tråden din skal få stå som en evig påminnelse, jeg :-))

Først skriver han noe som er rimelig hårreisende, og så er han ikke mann nok til å stå for det i ettertid, men må redigere det bort...

Det sier i grunnen det aller meste, spør du meg.

Han trodde kanskje vi som hadde lest det bare ville tro det var en litt skremmende drøm forårsaket av litt for mye feit mat i julen ;o)

Beste hilsen fra

Enig med snø. Her har Dol dr... seg kraftig ut.

Signaturen nhd påberoper seg privatpersons mening - deretter bedriver Dol / NHD eksklusiv redigering av samme mening, noe mange (og nye) brukere har spurt om før, men alltid fått kontant avslag på med forklaringen 'det lar seg dessverre ikke gjøre'.

La tråd og innlegg stå akkurat som det er!

Annonse

Gjest Moderator

Se mitt svar i tråden under her. Skal prøve å komme tilbake med informasjon mht hvorvidt endringer har funnet sted eller ikke så snart som mulig.

Kan ikke helt se hvorfor du ønsker tråden slettet? De innleggene du henviser til har vært likelydende helt siden første gangen jeg leste dem, og mesteparten av debatten har vært etter dette.

Se mitt svar i tråden under her. Skal prøve å komme tilbake med informasjon mht hvorvidt endringer har funnet sted eller ikke så snart som mulig.

Kan ikke helt se hvorfor du ønsker tråden slettet? De innleggene du henviser til har vært likelydende helt siden første gangen jeg leste dem, og mesteparten av debatten har vært etter dette.

Nhd har modifisert sine innlegg på minst to punkt, derom ingen tvil, noe som bekreftes av mange andre hvis du leser den aktuelle tråden nedover.

Fint og viktig er det i alle fall å få vite at dette ikke er godkjent av deg.

Ved nærmere ettertanke støtter jeg det snø sier om å la hele greia bli stående av samme grunn som hun skriver.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...