Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gjerne fortsatt en stund til som fyrbøter med friske meningsutvekslinger med DOLs perpetuum mobile. Men nå er det pakking og andre reiseforberedelser som står for tur.

So long

Fortsetter under...

Skrevet

Hvor går turen?

Et riktig godt nytt år til deg og fruen også!

Hilsen

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Godt nyttaar.

Hilsen fra Fuengirola, paa vei til Gibraltar og videre til Tangier i Marokko.

Gjest vænnen min
Skrevet

Godt nyttaar.

Hilsen fra Fuengirola, paa vei til Gibraltar og videre til Tangier i Marokko.

Godt nytt år til deg også. Håper du logger inn her igjen når du kommer tilbake.

;-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Godt nytt år til deg også. Håper du logger inn her igjen når du kommer tilbake.

;-)

Vi faar se hva det fins av internettkafeer nedover Afrika, tipper det er tynt med slikt. Faar bremse litt saa jeg faar feiret nyttaar, mulig en stopp i Málaga eller Gibraltar.

Annonse

Skrevet

Vi faar se hva det fins av internettkafeer nedover Afrika, tipper det er tynt med slikt. Faar bremse litt saa jeg faar feiret nyttaar, mulig en stopp i Málaga eller Gibraltar.

Hvorfor er ikke du i der du pleier'a?

Har du dratt på ferie?????????????

Godt nyttår :o)

Skrevet

Lev vel og godt nytt din apekatt. Hadde jeg hatt enda litt lengre bein, tok jeg en tur og knøvla øra dine, men det blir for langt å dra... Uansett, jeg får jevnlige rapporter, jeg vet nok hva som foregår.

Shipohoi og hils alt som er!

Skrevet

Ville bare ønske deg, flisa og de andre på flishaugen et riktig godt nyttår :o)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hvorfor er ikke du i der du pleier'a?

Har du dratt på ferie?????????????

Godt nyttår :o)

Maatte hilse paa noen venner, Tanger er enda mer soeplete og enda flere skrotselgere men faerre kamelfoerere enn foer. De har internettkafeer gitt.

Kom bort soerkysten av Spania og via Gibraltar. Der langs kysten er det enda flere barer og hoteller og suvenirsjapper enn foer.

Skrevet

Maatte hilse paa noen venner, Tanger er enda mer soeplete og enda flere skrotselgere men faerre kamelfoerere enn foer. De har internettkafeer gitt.

Kom bort soerkysten av Spania og via Gibraltar. Der langs kysten er det enda flere barer og hoteller og suvenirsjapper enn foer.

Kjøp med et pent teppe og gi til meg når du kommer hjem??

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Kjøp med et pent teppe og gi til meg når du kommer hjem??

Jeg kjennner en teppehandler, rik og veldig lur.Men teppe faar han ikke solgt til meg. Jeg kjoeper ikke noe av luringer.

Annonse

Skrevet

Jeg kjennner en teppehandler, rik og veldig lur.Men teppe faar han ikke solgt til meg. Jeg kjoeper ikke noe av luringer.

En luring kan vel kjøpe teppe av en annen luring?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

En luring kan vel kjøpe teppe av en annen luring?

Jeg har kun lurt meg sjøl.

Hater å bli lurt.

Ha det, på tide med en øl.

PS: fant ut at jeg kan kopiere norske bokstaver fra andre steder på siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...