Gå til innhold

NHD, Rivotril/bivirkninger


dette er mitt nick

Anbefalte innlegg

dette er mitt nick

Hei! Jeg har fått rivotril av psykiater mot uro og søvnvansker. (Tar i tilegg Risperdal og Litium) Har brukt det nå i ca 10 dager fast om kvelden (1 mg). Det har hjulpet godt mot søvn og uro, men de tre siste dagene kan det virke som om situasjonen holder på å forverre seg litt.

Hadde ikke hatt sjans til å sove før kl. 03-04 på natten uten hjelp av tabletter. Har hatt det sånn en god stund. Men de siste 3 døgnene virker det som om jeg nesten begynner å bli litt små-hyper. Nå blir jeg sånn med en gang jeg ikke tar rivotril! (Tok ikke i går kveld for jeg var så naturlig sliten), og i dag har jeg følt meg veldig våken, stressa, nesten så jeg føler en slags muskelkramper og at jeg ikke klarer å slappe av, hverken i kropp , hode, eller musklatur. Kan under noen omstendighet rivotril (begynte med 0,5 mg risperdal samtidig) forverre den situasjonen jeg hadde, eller er det en slags abstinens etter så kort tid, fordi jeg ikke tok i går? Begynner å bli redd for alle medisiner jeg, og ihvertfall redd for at jeg skal bli akutt manisk. Det har skjedd tidligere i en litt lignende situasjon.

Kan du forsikre meg om at de nye medisinene mine ikke kan gjøre situasjonen verre? Beklager at dette ble langt, men jeg er ganske nervøs nå.

Jeg setter veldig stor pris på om noen kan svare meg på dette!

Hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...