Gå til innhold

nå er jeg lei...skal KREVE mere fontex!!!!!!!!!!!1


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Nå er jeg så lei av depresjoner at jeg tror jeg kreperer. Nå driter jeg i om legen er negativ til å øke Fontex-dosen, jeg skal kreve det, og hører hun ikke, så oppsøker jeg en ny lege!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest flammefugelen

Er du sikker på at du vil bli bedre av økt dose?

Nå har ikke jeg noen erfaring med Fontex, kun med Zoloft - de siste 4 årene. Jeg stod på 150 mg i døgnet, en forholdsvis stor dose.

For ett år siden, følte jeg at jeg likevel var for ustabil og deppa, så sammen med behandleren jeg gikk til da, trappet jeg opp til maksimumsdosen av zoloft, som er på 200 mg.

Men i stedet for å bli bedre, ble jeg helt panneflat. Ikke kunne jeg le, ikke kunne jeg gråte.Jeg følte ingenting i forhold til noe. Da var jeg nødt til å spørre meg selv om jeg hadde det bedre da jeg gikk på 150 mg og var litt ustabil og svingende, eller om det var ok å være flat og følelsesløs.

Jeg valgte å gå ned til 150 mg og har ikke angret en dag på det.

Om du er så i tvil om hva du skal gjøre, så kan du jo be behandleren din om å få bruke en høyere dose i en prøve periode. Om du føler at det funker, er det vel ikke noe i veien for at du kan forsette?

Vi er så forskjellige, alle sammen , at medikamentene umulig kan virke likt for samtlige.

Men ta det opp med legen din igjen , eller skriv et brev hvor du forklarer situasjonen på en saklig måte.

Lykke til.

Med Vennlig Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...