Gå til innhold

Greier bare å komme EN gang!


Gjest elsker jo sex, da!

Anbefalte innlegg

Gjest elsker jo sex, da!

Trenger litt hjelp med et problem jeg har....når samboeren min og jeg har sex er alt godt og sånn, han gjør alt rett, men etter at det har gått for meg EN gang, er ikke jeg opphisset lengre, verken da eller senere den dagen....og det er så trist, for vi har det så gøy med sex, og jeg vil så gjerne ha mer enn bare en gang til dagen. Han tror det går for meg flere ganger enn en, jeg vet det er feil, men jeg faker det litt, vil ikke han skal tro han gjør noe feil. Alt han gjør er kjempegodt, og jeg blir utrolig opphisset av ham, men etter en gang er det over....og sex etter det den samme dagen, er ikke spennende i det hele tatt..greier ikke å bli opphisset igjen....

Noen andre som har dette problemet, har dere noen råd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For det første gjør du ham en bjørnetjeneste ved å fake flere orgasmer. Det er noe stort tull. Hvorfor skal jenter på død og liv smøre guttas ego sånn, tror du ikke de tåler å høre at ei jente bare får en ?

Når det gjelder resten, det at du ikke får flere orgasmer etter det første samleiet, så går det jo an å kose seg uten å få orgasme hver bidige gang også da...? Det er jo ikke bare orgasmen som er "noe å ha" ved ett samleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første gjør du ham en bjørnetjeneste ved å fake flere orgasmer. Det er noe stort tull. Hvorfor skal jenter på død og liv smøre guttas ego sånn, tror du ikke de tåler å høre at ei jente bare får en ?

Når det gjelder resten, det at du ikke får flere orgasmer etter det første samleiet, så går det jo an å kose seg uten å få orgasme hver bidige gang også da...? Det er jo ikke bare orgasmen som er "noe å ha" ved ett samleie.

Har det på samme måte som deg. Hvis jeg skal ha mer sex etter en orgasme, tar det laaaang tid for meg og bli opphisset, hvis jeg da skal ha sex samme dagen. Jeg har desverre ingen råd til deg utenom at du lar typen bruke tid på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Jeg syns du skal være tilfreds med den måten du fungerer. Begynner du å gjøre din situasjon til et problem blir det et virkelig problem. Dine reaksjoner er helt normale. Dere har det godt sammen, du er orgastisk og har det tydeligvis bra også på andre områder av livet.

Fortsett som du stevner. Ikke lat som om du får flere orgasmer (multiorgatisk). Det er bare å spille dårlig teater for å tilfredsstille din partner. Si til ham som det er. Er han en fornuftig mann er han sikkert fornøyd med tingenes tilstand.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater, professor i sosialmedisin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her.

Jeg har derimot løst saken ved å snakke med typen min om det. Vi har det kjempedeilig sammen, og begge to kan kose masse uten særlig orgasmejag.

Kommunikasjon er ekstremt viktig, og man vinner på det i lengden, selv om det kan være vanskelig i øyeblikket.

Som en bitteliten trøst til deg, så er det de aller færreste jenter som klarer å komme mer enn en gang for hvert samleie.

Det er ikke noe mål i seg selv å få flest mulig orgasmer, men å kose seg mest mulig! :-)

Snakk med ham, du, og gjør det før du har kommet altfor dypt i illusjonen du serverer ham når dere har sex.

Lykke til! :-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg !

Jeg tror nok at ved å fake gjør du deg selv en bjørnetjeneste.

Samtidig kan jeg si deg at kjæresten din kommer til å få seg en overraskelse den dagen du virkelig får til multiorgasmer - for det greier du ikke fake !

Gi deg selv tid - ikke stress etter flere orgasmer, det er du selv som avgjør om du får det til, ikke nødvendigvis hva han gjør.

Ellers vil jeg gjerne gi deg et tips: Gå på kondomeriet og kjøp en dildo: Samurai.

Jeg tror gutten din kommer til å bli gledelig overrasket av deg.

Kos deg med denne sammen med kjæresten - jeg garanterer flere orgasmer på rad enn du kan greie !!!!

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Berthold Grünfeld

Samme her.

Jeg har derimot løst saken ved å snakke med typen min om det. Vi har det kjempedeilig sammen, og begge to kan kose masse uten særlig orgasmejag.

Kommunikasjon er ekstremt viktig, og man vinner på det i lengden, selv om det kan være vanskelig i øyeblikket.

Som en bitteliten trøst til deg, så er det de aller færreste jenter som klarer å komme mer enn en gang for hvert samleie.

Det er ikke noe mål i seg selv å få flest mulig orgasmer, men å kose seg mest mulig! :-)

Snakk med ham, du, og gjør det før du har kommet altfor dypt i illusjonen du serverer ham når dere har sex.

Lykke til! :-))))

Godt å høre fra en forstandig person.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater, professor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...