Gå til innhold

NHD vedr. ekstrem tiltaksløshet


Gjest Rosall

Anbefalte innlegg

Hei NHD, håper du tar deg tid til og lese dette.

Jeg har i flere år vært plaget med tilbakevennende milde til moderate depresjoner, går for tiden på 600 mg Aurorix.

Den senere tiden har jeg vært plaget med stor tiltaksløshet, og liten motivasjon, spesielt knyttet til jobben.

Det er et slit og skulle gå på jobb og alt hva jeg skal gjøre oppleves veldig tungt. Jobben oppleves ikke lengre som noe spennende og jeg rett og slett gruer meg for og gå dit. Det må tilføyes at jeg ikke på noen måte har hatt noen konflikter i jobben, jobber i helsevesenet.

Jeg har en forelder som er bipolar. Nå vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal gjøre.

Sover også veldig dårlig om natten.

Er jeg i ferd med å bli utbrent eller er det en underliggende depresjon? Har du noen formening om hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...