Gå til innhold

Beroligende til hund/nyttårsaften


Gjest hunden min

Anbefalte innlegg

Gjest hunden min

Fant ikke noe dyrlege-forum:-)

så jeg spør her, og håper noen kan svare. Ser at hunden min lider fordi folk har begynt å sende opp raketter. Leste et sted i fjor at man kan gi hunder Largactil for dette som beroligende. Nå har jeg ikke denne medisinen lenger, men hva med Truxal? Det er jo samme type medisin, evt Rivotril? Hvilke doser? Hunden veier 40 kg. Det er jo ikke alle "menneskemedisiner" hunder tåler, så hadde blitt taknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke finn på noe selv, dra til vetrinæren og få rett medesin til hunden.

Men husk noen som ikke er så redd kan bli værre når de er dopet, ho ene mi er redd får ikke noe, er redd ho vil bli værre hvis ho vil bevege seg og skjønner at ikke kroppen fungerer som den skal.

Trekk for gardiner hold hunden inne og sett på raion og tv og oppfør deg selv normal, ikke synds synd på hunden hvis den blir redd.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...