Gjest Trøndelag Skrevet 20. desember 2000 Del Skrevet 20. desember 2000 Hei! Jeg har vært ganske mye plaget med sopp. Derfor lurte jeg på om det på noen måte kan være skadelig å bruke canesten så ofte? Kan den miste effekten (resistent)? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 20. desember 2000 Del Skrevet 20. desember 2000 Jeg mener det ikke er skadelig, men om det mister effekten er sikkert og visst! Jeg har bruk en del Canesten, og det virker sjelden på meg nå - nå må jeg ta diflucan + canesten og det er ikke alltid det virker engang! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 21. desember 2000 Del Skrevet 21. desember 2000 Det er beskrevet tilfeller av kroniske smerter i skjeden som relateres til hyppig bruk av soppmidler lokalt. Det er usikkert om sopp kan bli resistent for Canesten. Du bør være sikker på at det virkelig er sopp du har, noen kroniske slimhinneforandringer i skjeden kan gi samme symptomer. Få det sjekket hos legen når du får symptomer igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.