Gå til innhold

Symtomer


Gjest Snart baby?

Anbefalte innlegg

Gjest Snart baby?

Heisann!

Jeg er ei jente på 27 år som lurer på om jeg kan ha blitt gravid?Den forige mensen min hadde jeg den 29 november og da har jeg regnet ut at jeg skulle ha eggløsning ca den 13 desember. På fredag den 15 desember så fikk jeg "stikkinger"(akkurat som at noe nederst i magen eller ved begge sider på egglederene strammet seg sammen for så å slippe taket igjen, sånn holdt det på i 3 dager)Når de smertene var over fikk jeg eggløsningssmerter nederst i ryggraden og nå i de seinere dagene så har jeg fått endel "mensen smerter "oppover i ryggen. Magen er kjempe øm hele tiden!Har ikke hatt det sånn tidligere.Jeg veit du ikke kan si om jeg er gravid, men er dette vanlige symptomer så tidlig i et svangerskap?Jeg skal ikke ha mensen før om en uke.

Håper du kan svare meg snart!

Takk på forhånd!

Hilsen en som ønsker baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Jag har stor förståelse för att du har en stark önska om bran. Dessvärre kan jag inte ge dig några stora förhåppnigar om att du nu skulle vara gravid. Dina menssmärtor behöver inte betyda att du är gravid. Jag önskar dig ändå lycka till och hoppas att du har rätt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...